Sunday, November 20, 2011

jasamu di kenang cikgu CT

Clip Art

..thanks to YOU sbb sudi menjadi kawan tak kira time susah atau snang! Cal je anytime,  TAK kira masa sure sampai. Nak pulak masa tgah sakit dlu. Pd hal PPUM ni punye la susah nk carik parking. Entah dpt ke tidak aku membalas jasa dorng suami isteri ni.


Teringat pd satu saat aku kt umah dan tak dpat bernafas dgn lancar dlu. Tetibe aku dpt info air ECPI dpt membantu pesakit2 mcm aku ni. Korang2 semua tau tak ape tu air ECPI? Alaaa, air yg ada OXYGEtu! 

ni la air ECPI tu!
Dan entah mcm mane aku teringat area umah cikgu CT kt Pantai Dalam, Bangsar masa tu ada jual sbb pernah ternampak banner kt tepi jln nk masuk ke rumah cikgu CT dlu. Terus aku cal dia. Kata cikgu CT, kt skolah dia ada agent yg jual! Alhamdulillah.. lega hati aku dgar! Mlm tu jugak sekotak dorng hantar. Aku terus minum dan kerana air ECPI tu jugak, aku dpt SKIP hari dan berehat kt umah. Tapiiiii pape pun esknye aku kena gak g spital.. hehe..

Tapi bukan satu ni saje yg cikgu CT dah buat utk aku! Ada mcm2 lg yg dorng dah buat dan berkorban masa utk aku. Kalau aku senaraikan kt cni, mmg x ckup 1 entry. Teringat d saat aku teringin nk mkn LAKSA. Mlm tu jugak dorng sampai wad aku sambil bawak laksa. Fuhhhh, mmg sdap!!

Ada satu masa tu pulak cikgu CT beli beberape bungkus NASI LEMAK pulak dtg wad. Pedas!! Tapi mmg terbaek. Tak tahu la kt mane dia beli. Nk d jdkan citer masa tu cuti skolah kalau x silap, dgn anak2 buah cikgu Iqbal dorng angkut dtg wad. Tengok tu betapa dorng sanggup bersusah payah utk aku dlu.

Masa awal2 aku dlm wad dlu, penah dorng bawak kt aku kerabu kaki ayam fav cikgu CT. Byk gile dorng bawak mlm tu. Tak larat aku dan mama nk abiskan. Wpun masa tu dah lebih kurang pukul 10mlm lebih, dorng sudi juge dtg hantar. Giler lar!! Time tu pulak aku mmg bantai je mkn pape pun xde hal lg. Mmg sedap la aku ratah kaki2 ayam tu semua. Lalalala.. 

Kerabu kaki ayam fav cikgu CT

Kalau nk d ingtkan blk mmg byk lagi yg dorng buat utk aku! Tak larat aku nk list down satu persatu.. 

                                                             (click here)
~Jasamu TAK terbalas! Thanks to cikgu Ct & cikgu Iqbal

No comments:

Post a Comment