Friday, November 18, 2011

from the bottom of a BLOGGERs heart

Graphics

Pagi ni aku bukak “MUKA BUKU”, tgok2 ada seseorg post something kt wall aku. Rupenye ada sesuatu yg dia ingin share dari BLOG dia. Ambik masa 7 min jugak nk abiskan 1 entry tu. Tak pasti sama ada citer dlm tu pjg sgt atau aku yg bc slow. Almaklum la, menghayati punye pasal. Sungguh tak d sangka ayat2 penulis tu sungguh menikam kalbu. Tak tahu sama ada aku ni jiwang sgt atau pun ayat dia mmg POWER, menistis :’( air mata aku baca coretan dari hati dia utk aku.

Sungguh TAK sangka ada org di luar sana selain dari family yg begitu prihatin terhadap penulisan aku. Dia mendalami blog aku lebih dari diri aku sndiri. Pd awalnye aku tulis blog aku ni sbg kenangan kisah aku. Juge panduan kpd org ramai tentang penyakit. Tp tidak dgn penulis yg lebih suke d kenali dgn nama JUNDI ALLAH tu. Dia bukan saje mengambil iktibar malah lebih drpd tu..

Marilah kite sama2 menghayati coretan hati blogger tersebut!


Syukur alhamdulillah MATLAMAT aku tercapai! :)

No comments:

Post a Comment