Sunday, August 25, 2013

2nd time interview for health magazine!

Setelah beberapa kali aku postpone akhirnye hari ni adalah hari yg paling sesuai utk wartawan Shima dari majalah iSihat dtg interview aku. Itu pun aku da 2x tukar timing hari ni. Sian Shima dan team dia tp ape nk buat, skrng ni masih dlm mood Hari Raya. Byk sgt open house dan majlis nk kena attend. Cuma yg bagusnye dorng sanggup menunggu aku dan interview di rumah.

Akhirnye lebih kurang pukul 4 wartawan Shima dan team dia sampai umah aku. Di sebabkan cameraman dia nk kena blk cepat, kitorng buat sesi fotoshot dlu sebelum interview. Kebetulan cameraman dia org Kedah, dah mcm jejak kasih pulak dgn mama. Abis keluar loghat Kedah tetibe, hehe..

Merata2 dorng suh aku posing. Dlm umah, luar umah, siram pokok, main dgn kucing, hehe.. Semua org dlm umah dah ilang tah ke mane menyorok, malu kononnye. Yg ada mama sorng je. So endingnye mama je la yg berposing dgn aku.

Mujur la aku ada blog ni, so time aku nk citer blk pasal sakit aku dlu aku just refer pd blog ni balik. Bukannye aku tak ingt cuma ada sesetengah perkara tu aku terlupe.. Majalah ni akan kuar pd bln Sept walaupun utk keluaran bln Oct! Katanye majalah ni advance sebulan.. sila dptkan yg original! haha.. 


Ini la dia wartawan Shima dari majalah iSihat

Ini aku dgn mama!

..ni salah 1 posing aku dgn kucing2! hehe..

No comments:

Post a Comment