Wednesday, September 11, 2013

iSihat berada di pasaran! RM5.50 je..


Hari ni wartawan Shima sms aku! Katanye story hari tu dah keluar. So mcm biase, aku mesti bergegas punye pegi carik. Malangnye kt 7E dekat umah aku takde pun. Petronas bkt antarabangsa pun takde. Tak sabar aku nk baca ape yg telah di tulis pasal aku.

Akhirnye pas beberape hari mencarik, akhirnye mama yg jmpe masa dia pegi shoping groceries kt Carrefour yg skrng dah tukar nama jd Aeon Big!

Sronok gak aku baca walaupun ada skit2 kesilapan dlm tu. Perkara biase la tu sebab org yg tak alami mmg  xkan dpt bygkan sgt ape yg aku dah lalui. Sebab tu aku suruh masukkan nama blog aku sekali. Senang utk pembaca refer full story.

Nampaknye sejak majalah tu berada di pasaran, ramai jugak org yg respond dgn cara msg aku di FB. Mostly keluarga pesakit Cancer dan pesakit Cancer sendiri. Rata2 cube nak mencari alternatif lain selain daripada Chemo dan bertanya pengalaman semasa aku sakit dlu.

Aku tak dpt membantu 100% dlm membuat keputusan sama ada harus Chemo atau tidak, terpulang pd diri pesakit sendiri.. Cuma sekiranye ada yg ingin mengikut jejak langkah aku, pastikan buat betul2. Jgn separuh jln dah GIVE UP!

ALL THE BEST

No comments:

Post a Comment