Sunday, May 15, 2011

menCUBE


Lepas sebulan makan ubat dan B17, result darah aku kalau di bandingkan dengan sebulan yg lepas agak menakjubkan sebab semakin kurang yg di'highlight'kan! Alhamdulillah..

Nurse kt PPUM ada juge cal utk igtkan aku ttg appointment check up mcm biase tp buat masa skrng mmg aku xkan pegi sana lg. Aku pun dah terangkan pd doc Faizal yg aku nk cube mkn B17 ni sbb doc pun x dpt janji atau 100% gerenti lymphoma aku akan hilang. Dari aku cube dgn cara kimo, ape kata aku CUBE dgn cara yg lain. Sama je.. tetap atas nama menCUBE!

Lupekan CHEMOTHERAPY! Lupekan BONE MARROW TRANSPLANT!

..dan dah sebulan juge aku berjaya menjadi seorang VEGETARIAN! Actually x susah pun yg penting niat tu kena betul. Kalau dah mmg niat nk sihat, semuanye pasti berjaya. Kalau sesape nk diet pun boley tiru cara ni juge J

No comments:

Post a Comment