Thursday, June 20, 2013

i LOVE you B17


Kali ni atas permintaan ramai, aku akan tambilkan bagaimanakah rupe B17 yg slalu aku citer tu.. its a normal capsule cuma khasiat dia tu je yg sgt hebat! Rasanye kalau aku kumpul botol2 kosong tu mesti dah boley buat rumah dah, hehe..

Skrng ni aku cuma mkn 6 bijik sehari! 2 bijik aku mkn masa bgun tido, 2 lg dlm pukul 6-7 ptg, dan 2 bijik terakhir tu sebelum tido! Bukan suh mkn 6 bijik terus. Aku mkn masa perut kosong lebih effective. Jgn takot! Takkan ada masalah sbb ni bukan ubat clinic ke hospital ke yg memerlukan kite mkn something dlu sebab xnk perut rosak.

Masa mula2 aku mkn B17 ni, mmg aku mkn 24 bijik sehari. Mcm skrng jgak la, aku bahagikan 24 bijik utk di makan dlm 1 hari selama 3 bln berturut2. Andai kata aku mkn 24 bijik trus, rasanye pastu x payah mkn benda lain la sbb dah kenyang, hehe..

Selepas 3 bln, aku tengok result darah aku makin baik, jd aku kurangkan dose kpd 12 bijik pulak selama 3 bln lagi. Aku pegi KPJ buat blood test mcm biase, alhamdulillah result aku bertambah baik dan semakin baik.. ada improvement yg sangat ketara!

Jadi itu la puncanye kenapa aku kurangkan dose kpd 6 bijik saje dan aku masih mengamalkan B17 sampai la ke saat aku tengah menulis ni pun.. dan rasanye dia akan terus jd BFF aku!

5 comments:

  1. Akak mkn 1biji pg dan 1 biji mlm saja je mkn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akk mkn sebab akk sakit ke atau sbg supliment saje?

      Delete
    2. salam sarah..saya asma'..adik saya berumur 17thn mengidap kanser lymphoma macam sarah..tapi stage 3...sekarang baru habis kimo 8cycle, n sekarang tengah tunggu result scan dari hospital putrajaya tentang kanser ada lagi or dah habis..saya sangat berbesar hati jika sarah dapat bagitahu, kat mana boleh dapatkan B17 ni?kami sekeluarga sentiasa dimurung kesedihan kerana penyakit yang menimpanya..terlalu berat ujian ini..mohon sarah dapat membantu..fb:asmat fikri..email:asmat.usim@gmail.com

      Delete
    3. encik asmat boley check email ye! tq..

      Delete
  2. asmat fikri bole dpt kan info dkt www.farmashealth.com @ hubungi 03-89273332

    ReplyDelete