Friday, June 21, 2013

info B17

Wahhhh nampaknye ramai pembaca nk tau dan nak mencube B17 ni! 

Okey.. sebotol ada 
150 biji dan harganye ialah RM150! Okey la kan kalau nak di bandingkan dgn harga kalau dah sakit nanti nak bayar bil hospital dan ubat lagiiiiiiiii dahsyat. So kirenye sebijik bernilai RM1 saje..

Tak semestinya dah sakit baru nak makan, tp bagus jugak di jadikan supliment harian oleh org biase! Dpt mencegah dari pelbagai penyakit.. dlm katalog dia aku baca bagus utk mcm2 penyakit jugak. Jgn kedekut dgn diri sendiri. 

Kalau kite yg pompuan ni sanggup saving utk shopping baju, mekap, kasut, handbeg, dan yg lelaki pulak aksesori utk kereta la, beli pancing la, jd ape salahnya demi kesihatan dan masa depan yg lebih baik pakat2 mkn B17 ni. 

Bukan nak promote tp aku takmo ada antara korang semua yg menyesal di kemudian hari! :( 

Kepada sesiape yg rasa nak tahu lebih lanjut atau berminat boley la cube! Tak salah mencubekan? :) Prevention is better than cure. Nanti di entry akan dtg aku akan citerkan knp dan mengape aku dlu menjadi vegetarian dan fungsi B17  ke atas aku dan pesakit Cancer.

Have a great weekend! See u next week..

No comments:

Post a Comment