Tuesday, January 25, 2011

hatiku berdebar2..

..dari smlm jantung aku dok dup dap dup dap je! Agak x sabar nk tahu ape result PET SCAN hari tu. Mcm2 ada dlm kepala otak aku ni tp aku cube utk berpikir sepositive mungkin. Cuma terdetik juge kt hati ni, andai kata masih ada baki cancer cel yg masih aktif, aku rela je buat ape pun. Nak sambung kimo pun aku x kisah. Dah memang tu je jln terakhir dan terbaik..

Pas ambik no giliran dan ambik darah mcm biase, tggu punye tggu akhirnye aku pun masuk jumpe Doc Fatimah. Uik? Doc Fatimah ada kt wad ni pulak! Last jumpa dia last year masa kt emergency. Dia cakap darah aku semua ok tp result pulak xde. Sama ada x sampai lagi atau dah sampai tp result kat Doc Bee pun dia x pasti. Lerrrr.. penat je aku sesak otak, sesak perut dtg hari ni.

Doc Fatimah kasi aku appointment baru hari Isnin minggu dpan. Tapi kalau dalam masa terdekat ni dapat result, dia akan cal katanye. Adoiii, berdebar balik la aku jwbnye..

No comments:

Post a Comment