Friday, January 28, 2011

Otak bergeligar

Papa x sampai lagi! Aku ni dah bosan tggu kt depan pintu masuk ni. Aku pikir dari aku tercanggak kt sini, dengan jem lagi, aku sudi jln slow2 keluar dari tempat ni. Nanti aku cal papa. Sebelum tu singgah café beli burger jap. Perut cam dah lapar skit ni. Kalau ada mama teman tadi, sure dah mkn2 dlu. Tapi aku sorang, malas lar..

Masa tengah berjln tu, aku berBBM dengan adik aku si Nana kt egypt tu. Aku citer kt dia result aku tadi. Katanye kenapa aku xnk buat kat Perubatan Alternative tu balik. GOOD IDEA! X payah aku nk kimo2 lg. Rambut aku pun baruuuu je nk tumbuh pjg blk. Bukan x yakin tapi xnk nanti aku menyesal 1 hari nanti. Kalau dengan kimo ni yakin lebih skit sbb mmg dah tahu dia akan bunuh semua cel termasuk cel2 yg xde kena mengena dengan cancer skali dia bunuh!

Dah tentu pulak pas 2 cycle nanti doc suruh aku buat scan lagi. Kalau perubatan alternative tu, camne nk check? Adakah dpt menjamin wpun sebenarnye dgn kimo pun tidak la menjamin 100% tp at least mmg tau kesan kimo tu dahsyat terhadap membunuh sel cancer ni. Tapi dengan perubatan alternative yg x guna sebarang racun ni, dia dapat membunuh punca cancer skali gus mematikan cancer yg ada ni juge. Tapiiiiiiii, yakin, TAK YAKIN, yakin, TAK YAKIN.. huh..

Jalan punye jalan, relax je aku dah sampai pun wad bersalin. Teror jugak aku berjln sorang sampai sini. Kebetulan pulak papa cal! Aku tggu je la papa kt cni. Hebat tul perancangan aku, x sampai 3 min papa pun sampai. Dari tempat aku tggu tu ke jln besar x jauh dah. X payah nk tempuh2 jem dlm PPUM ni lg.

Tak sabar aku nk smpai Takaful jumpa mama. Nk citer idea menarik aku ni.. ‘wink wink’

No comments:

Post a Comment