Monday, January 03, 2011

start rasa x sedap perut

Semalam tepat kul 12, nurse masukkan ubat bersarung dlm plastic hitam. Aku x pernah dapat ubat mcm ni, 1st time! Katanye ubat tu sensitive, x boley kena cahaya. Tu pasal dia bersarung. Ubat ni running 24 jam. Color dah la kuning, mual aku tgok.

Bgun pg ni saje dah 2 kali aku muntah sampai sakit perut aku. Jd masa doc buat round, aku mintak dia tambahkan ubat muntah. Susah aku nk makan kalau asyik muntah je. Dah mcm model catwalk yg aneroxia tu.

Hari ni aku x berapa ada mood sebab perut aku x sedap. So aku lebih suke baring dan tutup mata saje. Kalau tertido, tu 1 bonus.. Terkenangkan rambut aku yg bakal botak balik, sedikit rasa sedih tapi aku dah penah lalui so kurang skit la perasaan sedih tu. Sebab aku tahu, kalau tumbuh balik nanti rambut aku akan lembut mcm rambut baby.

No comments:

Post a Comment