Friday, January 22, 2010

berPELUH malam?

Uikzz??? Batuk aku kembali!!! Eishhhh, ape nk buat lg ni? Semua benda dah try. Badan aku x payah ckap lar, dari hari ke hari makin kurus. Semua seluar jeans dah x boley pakai. Muka pun cengkung abis. Dah nampak mcm Z O M B I E skrang ni. Wpun aku mkn sikit tp x pernah sekali pun aku miss. Aishhhh, ape dah jd dgn aku ni?

..skrang kalau mkn kadang2 tu rasa tercekik. Sampai aku takot nk mkn. Ada sekali tu aku terpaksa muntahkan diri sbb mnan tu xnk turun. Seolah2 ada benda yg menghalang kt dlm dada aku ni. Takotnye! Cube jugak mnum air tp kalau mnan pun xnk turun, mcm mane air tu nk jln?

Pinggang pun dah start sakit balik. Agaknye sbb aku asyik batuk kot sampai stress urat2 pinggang. Mane taknye, kalau mlm je aku start batuk. Ada la sampai pukul 3-4 pagi baru boley lelapkan mata. Yang lagi pelik skrang ni, asal mlm je aku mesti berPELUH wpun aku tidur dlm bilik air cond!! Ape kessssss?
L

Esknye kalau bagun je, abis basah batal aku. Kepala aku ni mcm baru pas shampoo je. Belakang badan aku pun sama. Abis lencun baju aku. Pelik lar.. Tak pernah seumur hidup aku mengalami situasi mcm ni. Aku citer kt family aku, semua pun rasa pelik.

No comments:

Post a Comment