Sunday, January 31, 2010

jom berbekam jom!

Cara Doc Ibrahim ni nk berubat dgn bekam rupanye. Tp ada la tu dia baca2 skit. Bukan bekam biasa. Dia suruh aku tukar pakai kain dan cover kepala ala2 shower cap tu. Dah rasa mcm nk masuk bilik pembedahan pulak. Senang skit nk berbekam. Mula2 dia suruh aku baring telentang. Aku x tau ape dia nk buat ni. Nk tgok x nmpak pulak. Lg pun kt belakang. Tetibe aku rasa pedih giler kt pinggang kiri dan pinggang kanan. Eishhhh, sakit lar.. tetibe rasa panas pulak. Terus menangis aku. SAKIT LA WEI!!! Ape dia buat ni?

Katanye dah settle! Ha? Dah siap? Cpatnye! X sampai 5 min pun. Tp aku x boley bangun lg. Kt pinggang aku ada gelas tertangkup dan d tutup dgn kain. Tujuannye nk sedut darah kotor dan repair pape yg patot kot. Sakit mmg sakit tp aku tahan je. Kata nk baikkan?? Rupanye td dia toreh2 blakang aku dgn pisau blade utk shaver tu. Pastu rasa panas sbb sebelum dia tangkupkan gelas tu, dia panaskan dlu guna lighter.
Tengah tggu time, abg aku pun sampai. Kakak ipar aku dgn 2 anak buah aku masuk. Malu tau dorang tgok aku nangis mcm budak kecik. Hehe.. Bukan saje2 nk nangis, automatic yer..

Pas 15 min, doc ibrahim td masuk balik dlm bilik. Dia nk cabut gelas2 tu. Ngerinye aku tgok ada darah ketul2. X penah aku tgok benda mcm tu seumur hidup.
PINGGANG
DARAH BEKU
Jap lg dia nk proses buang cancer aku pulak katanye. Pas dah lap2 darah kt belakang badan, aku kena berbaring pulak. Masa ni la aku nampak cara dia toreh kt dada kiri aku. Ya allah, ngeri giler. Tp proses tu terlalu pantas sampai rasa sakit tu sekejap je.


Sama mcm td, aku kena tggu lg 15 min. Aku bz lap air mata je dr td. Ape nk buat, sakit tau! Pas Doc Ibrahim cabut gelas tu, dia tunjuk kt kitorang darah beku yg keluar tu beserta akar cancer yg dia dah cabut.

DARAH BEKU + AKAR CANCER

Serious ke Doc Ibrahim dah cabutkan akar cancer tu? Kalau betul, lega hati aku. X payah aku nk masuk balik PPUM. Jeng.. jeng.. jengggggggg

No comments:

Post a Comment