Saturday, February 12, 2011

Antibiotic plsssss..


Hari ni aku buat keje giler dgn suruh Hatta tlg carikkan aku antibiotic sbb dia skrang keje kt Hospital. Tp malangnye dia x dpt nak belikan sbb kaunter ubat dah tutup. Dlm keadaan mcm ni, aku teringin giler nk minum AIR KELAPA PANDAN! Hatta dgn susah payahnye tlg carikkan aku. Siap dia belikan aku 3 bungkus tp 1 bungkus papa awal2 lg dah kebas, hehe.. 

Di sebabkan Hatta x dpt bwk antibiotic, so aku sndiri cadangkan kt mama pegi clinic biase utk ambik ubat demam. Ikutkan papa dah nak bawak pegi PPUM. Memandangkan hatta ada kt rumah, so dia tlg bwk aku dan mama pegi klinik dekat rumah ni je.

Dengan terketar2 aku masuk dlm klinik. Mama tlg register sbb aku mmg dah x larat sgt dah. Masuk je jumpa doc, mama terus ckap yg aku ni demam sebab baru lepas abis kimo. Terus doc tu x jd nk check aku lebih2. Dia sarankan aku pegi balik PPUM utk check darah semua. Katanye penah ada case patient cancer pegi klinic biase utk ambik ubat demam. Tp sudahnye makin teruk sebab salah ubat. Agaknye ubat kami ni special la tu..

Nampaknye nak x nak, terpaksa aku pegi PPUM balik.. uwaaaaaaaaa..

No comments:

Post a Comment