Tuesday, February 15, 2011

uppsss.. RAMBUTKU!

Yeaaa! Hari ni nana dtg. Dia baru je blk Msia smlm dari Egypt. Suke la mama, sbb nana ckap dia nk teman aku mlm ni. Boley la mama balik berehat kt umah. 

Aku suke tdo mengiring. Tabiat aku suke letak tangan bawah kepala masa baring. Masa aku bangun nk minum air, aku tgok tangan aku penuh rambut! Wahhhh, dah start nk gugur ke? Masa awal2 kimo dlu, ambik masa berbulan2 nk botak. Tp kali ni baru seminggu kimo dah start gugur! Dahsyatnye ubat baru ni.

Katil aku pun dah semak dgn rambut aku yg gugur x berenti ni. Saje la aku usik2 rambut aku ni. Eyhhh, senangnye dia gugur. Nana pun ape lg, dia main tarik2 rambut aku sudahnye clean n clear dlm masa sejam lebih je. Wahhhhhh, dah BOTAK! hehe..
sekali tarik dah mcm ni..

*Jgn salah paham ye! Rambut ni gugur bukan kerana MORFIN tapi tapi kerana KIMO!

No comments:

Post a Comment