Tuesday, March 01, 2011

jalan2 melihat alam


Hari ni check up lg! Tp hari ni kitorang smpai lambat. Parking dah la susah kt PPUM ni. Ikut nasib je. Nasib baik dpt cpat, nasib x baik, penat la melilau. Nana pun ada appoitment nk ambik darah hari ni. Rupenye nasib hari ni agak baik. Cpt je kitorang dpt parking. Hehe..

Kul 10.30 pagi baru smpai Day Care! Pas ambik no, terus giliran aku. Ape lagi, terus aku masuk bilik 8, bilik ambik darah tu. Mujur PICC aku pun xde problem. 2-2 line ok!! Snang je proses ambik darah hari ni. Kalau salah 1 block, serious aku risau giler.. Mane x risaunye, kalau salah 1 block, nnti kalau aku kena masuk kimo, sure aku kena cucuk branula sbb x ckup line nak masuk air ke ape ke..

Pas ambik darah, kitorang bertiga jalan g Bangunan Utama pulak. Nana punye tempat kt sana. Aduihh, punye la jauh. Mujur la aku lg 2 jam baru dpt result. Tggu punye tggu, dkt kul 12 jugak la baru no dia kena panggil. Lama tu.. Smpai ngantok2 dah aku tggu kat kerusi tu. Aku tgok org lain pun ramai yg tersengguk2.

Pas settle kes nana, dah dapat appointment baru semua, kitorang kena jln balik ke Bangunan Timur. Masing2 dah lapar giler. Slalu pas aku ambik darah, kitorang g mkn dlu sementara nk dpt result dan jumpe doc. Tp sbb nana kena puase punye pasal, kitorang semua x dpt la mkn jugak. Sian kt dia pulak karang.

Smpai  food court biase kitorang pegi tu, dah ada YONG TOU FOO!! Nana ape lagi.. Laju je dia pilih ape dia nk mkn. Tapi kitorang kena tapau sbb jap g result darah aku dah kuar pulak. Kalau ada katil, kena masuk wad hari ni! Tp pas check darah semua, doc kata ok jer.. Tp katil plak xde. I likeeeeee.. J hehe..

Bukan aku xnk masuk tp ulser dlm mulut aku baru je baik. Aku baru je boley mkn btul2 ni. X kesian ke kt aku? Byk lg mnan yg duk mengidam masa mulut aku sakit tau! Kalah org pregnant.. Sebelum blk, aku mintak kt doc Fatimah result Pet Scan aku dlu masa kt Putrajaya nk blk fotostat. Dia ok jer lg pun dah lama dah, so xde masalah kot nk pinjam bawak balik.
Otw balik plan mcm2 ni.. Sempat singgah JJ wangsa maju! Nana nak beli brg2 bwk balik egypt.. Kitorang sempat dinner kt NANDOS! Yezzzzz..

muke kekeyangan pas mkn nandos!

No comments:

Post a Comment