Thursday, March 11, 2010

ALAMAK!

Hari ni relax aje.. kimo dah abis mlm td! Tp agak ajaib sbb hr ni aku x payah pun pakai oxygen. Boley je bernafas mcm biasa. Tah2 dah boley blk esk?!

Dlm kul 4 ptg, ada sorang doc pompuan masuk bilik. Dia ckap dia nk check tiub yg insert ke jantung aku sbb dah 3 hr. Rasanye maybe akan di cabut. Eishhh, cabut2 ni yg buat risau. Sbb aku tau air kt dlm ni still produce hari2. Cabut hari ni, lg 2-3 hr mesti kena tebuk lg. Aku dah tau dah..

Ptg yg mulia tu, doc wahab dan doc zul pun dtg skali. Dorang nk tgok aku dan tiub aku tu. Perlu cabut atau biarkan aje dlu. So mcm biasa, dorang scan aku guna scanner mcm utk check pregnancy tu tp besar skit. Pas check2, dorang ckap air still ada tp tiub kena cabut sbb dah 3 hr. X boley lama2 nanti takut infection. So nak x nak, aku mmg kena kasi dorang cabut. Aku ada tanye kenapa air ni color lain dr yg doc zul buat tp dorang still x dpt nk jwb. Masing2 buat x tau je.

Pas check, dorang semua terus kuar dr bilik aku. Doc pompuan tu yg akan cabut wire aku ni. Rupenye kes aku ni 1st time utk dia. Dah nervous pulak nk cabut. Dia x kasi mama tgok!! Hehe.. Terasa jantung aku kena sebat kt dlm tu masa wire tu on the way keluar. Eeeee..

No comments:

Post a Comment