Thursday, March 11, 2010

keturunan mahsuri ke? hehe..

Tgah relax2 atas katil sambil mkn cakoi aley bwk, tetibe aku rasa cam ada air suam2 mengalir dr plaster kt under chest aku. Bile check, rupenye seluar aku dah basah! Alamak?!! Air ape ni?? Kenapa color putih pulak ni?

Aku terus baring sementara mama g panggil nurse. Nurse pun terus dtg check aku. Tp dia x boley nk buat pape sbb doc semua dah blk. Dia just tlg tukarkan plaster aku je. Masa dia nk tukar plaster tu, air putih terus membuak2 keluar. Wahhh.. dahsyatnye! Abis basah katil aku skali. Aku terus berdiri tepi katil dan tunduk. Aku rasa ni air yg dah lama terkumpul byk sgt.

Kan aku dah tanye dlu mane pegi air putih tp dorang buat bodo je. Tu pasal aku pelik mane boley air putih yg keluar selama ni tetibe tukar jd air apple juice? Tp bile aku tanye xde sape nk jwb soalan aku. Nampak sgt dorang salah tebuk aku. Cumanye skrang ni aku x tau air putih ni air jantung or paru2. Eish.. Masalah btul lar. Aku dah sampai tukar baju berkali2 sbb air putih ni x abis2 lg keluar. Tp bagus jugak. X payah nk tebuk2 aku, air dah keluar sendiri.

Nurse tu ckap nk panggil doc in house tlg jahitkan lubang tu. Buat ape nk jahit? Biar je air ni keluar aku ckap kt dia. Mama mintak kt nurse tu beg kolostomi. Klakar giler, nk tampal pun asyik salah je. Bukan ape, sbb kulit aku basah. Sticker tu xnk lekat betul2. So air putih yg keluar tu asyik keluar ikut tepi, x masuk dlm lubang tu.

No comments:

Post a Comment