Tuesday, February 16, 2010

Chiness New Year

Doc ckp wpun aku dah boley bernafas skit tanpa guna oxygen terutama pas tapping hr tu, dia tetap xnk release aku wpun CNY! Dorang takot aku lari x masuk blk mcm hr tu. So nk xnk terpaksa la aku menginap kt cni utk tggu dorang buat Biopsy  lg 2 hr. Dorang x dpt nk buat cpt sbb cuti raya cina la pulakkkkk..

Tu pasal doc Fatimah sempat ckap kt aku.. 
"Sarah, setiap kali awk masuk je time cuti lar. X boley nk buat pape skrang". Salah aku ke? Ape nk buat, time doc semua cuti pulak aku x boley nk bernafas. Doc Fatimah ni aku dah pernah jmpe masa 1st time aku admit kt PPUM ni dulu. 1 team dgn Doc Ariff. Dia ada gak tanye knp dlu aku x masuk blk. Tp xkan aku nk citer aku g buat bekam (perubatan batin) kt Melaka tu. So aku just ckap aku takot nk masuk balik dan lg pun aku rasa sihat. Simple!

Teringat aku hr tu time aku mcm ikan x dpt air. Lucky masa aku x dpt bernafas tu, aku d hospital! Kalau aku kt rumah? Ape la agaknye yg berlaku yer.. Xnk la igt2, takot!

No comments:

Post a Comment