Monday, February 08, 2010

makin letih..

Makin hr aku rasa makin letih.. Duduk rumah pun letih! Knp ni? Batuk aku pun bukannye makin baik. Mlm dah susah nk tido. Semua org dah sedap2 mimpi, aku sampai ke subuh baru nk dpt lelapkan mata. Mengiring ke kiri x kena, mengiring ke kanan x kena, akhirnye bersandar baru aku dpt tdo. Ape ni? Knp dgn aku ni..

Pernah sekali tu aku teman mama meniaga, tp pas siap setting semua aku tdo bawah meja sbb rasa mengantuk dan letih tahap maximum. Kesudahannye skrang ni mama balik meniaga naik teksi je. Aku dah x larat nk jemput mama blk. Mama pun suruh aku rest je sbb igt aku letih x cukup tdo. Ye lar, aku kan selagi x subuh mane nk dpt tdo. Aku pun rasa mcm tu jugak. Mesti sbb x ckup tdo ni, tu yg letih sgt sampai nk berjln dah x larat. Keje aku kt umh duduk dan baring je. Malas ni pikir lebih2!

Selera mkn masih ada tp amount yg sikit lar.. Dah lama x timbang berat tp rasanye mcm makin kurus je skrang ni.

No comments:

Post a Comment