Saturday, February 06, 2010

Doc Ariff call mama

Mama balik dr meniaga je, mama ckap Doc Ariff dr CHEST TEAM hr tu call tanye knp aku x masuk balik sdangkan appointment dah d buat. Mama ckap aku takot nk buat Biopsy, sbb tu aku xnk masuk blk. Lawak pulak bunyinye tp doc tu ckap kalau aku pegi mane2 hospital pun, perkara pertama yg dorang akan buat ialah BIOPSY. Dengan biopsy saje dorang boley tahu aku ni sakit ape dan nk kasi ubat ape. Aku still berbelah bagi tp terkenangkan jarum besar mata pen nk tusuk ke dada aku ni, giler scary.. eeeeee.. tp betul ke tindakkan aku ni?

Btw, sampai ke hari ni aku still mcm biasa cuma aku jarang keluar rumah. Jaga kesihatan beb! Kadang2 je tlg mama meniaga. Kadang2 tu g jemput mama blk je. Kalau aku ikut mama g meniaga pun, aku cpt penat. So lebih baik aku duk umh dan berehat..

No comments:

Post a Comment