Saturday, February 20, 2010

HEMATOLOGI?

..dlm keadaan batuk2 dan sakit2 lg, tetibe ada sorang doc yg aku x penah nmpak masuk bilik dan terus dtg kt aku. Masa dia introduce diri dia as Doc Haris, lembutttt je. Katanye dia akan pindahkn aku ke wad HEMALOTOGI, wad perubatan. Ingtkan dlm menara utama ni juge tp lain building pulak. Mlm ni juge aku akan pindah ke Menara Timur level 6, wad 6TD.

Doc Haris ckp dia xde pape utk membantu mengurangkan batuk aku skrang ni sbb tu adalah reaction dr heart tapping tu. Dah keluarkan air, so paru2 aku baru nk mengembang blk skrang ni. Tu yg asyik terbatuk2 dan keluar cecair clear tu. Tp cecair clear tu aku x tau tu ape. Bukan kahak!!

Start mlm ni juge, doc nk bg aku 
STEROID dlm bentuk liquid sebelum dorang decide ubat ape nk kasi bila dah keluar result biopsy aku tu nanti. Buat masa skrang ni hanye steroid je..

Mcm biasa, nurse tolak aku naik katil je utk pindah. Jauh gak perjlnan rupenye tp x perlu keluar dr building pun. Dia ada jln dlm utk pergi Menara Timur. Abis semua brg2 mama letak atas katil. Senang skit. Kalau x, penat la nk usung. Sory, aku mmg x dpt nk tlg.

1st time masuk wad 6TD ni, sunyiii je. X mcm kt wad U12, meriah, penuh org lalu lalang. Tp xpe lar, duduk wad mane2 pun aku x kisah. Janji aku cpt baik..

No comments:

Post a Comment